Tjo!


Jag är en 13årig Beliber som heter Cornelia och bor på Södermalm. Jag har en vanlig blogg som heter Corresnorre.webblogg.se [sämsta namnet, jag vet] där skriver jag om mitt liv. Men eftersom att Justin Bieber är en väldigt stor del av mitt liv så blir det att jag skriver ganska mkt om honom oxå. Därför har jag gjort den här bloggen. Där jag kan skriva om honom. Det här kommer inte direkt att vara en fanblogg. Utan bara där jag skriver om Justin Bieber ist för att skriva om honom på min vanliga blogg. Jag vet inte ens om ngn kommer läsa den här bloggen... Men jag tycker det är skönt att ha ngn stans att skriva. Puss!

Kommentarer
Postat av: DORKY FACE.

börja blogga på tumblr ditt spaz ♥

2011-03-31 @ 23:23:40
URL: http://heyswag.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0